Individuální fyzioterapie

V rámci individuální fyzioterapie se zaměříme na bolesti či problémy pohybového aparátu.

Při první návštěvě proběhne vstupní kineziologické vyšetření. Odeberu s Vámi anamnézu a pomocí dalších vyšetřovacích technik, testů a postupů se pokusím zjistit možnou příčinu popřípadě důsledky poruch pohybového aparátu. Pomocí tohoto vyšetření a na základě Vašich představ a cílů určím, jakým způsobem bude terapie probíhat.

Samotná návštěva se povětšinou bude skládat z manuální terapie (techniky měkkých tkání, uvolnění spoušťových bodů, mobilizace kloubů či páteře). Nedílnou součástí je i pohybová terapie, rehabilitační cvičení a nácvik správného pohybového stereotypu. Samozřejmostí bude i instruktáž pacienta popřípadě rodinných příslušníků ohledně domácího cvičení a režimových opatření. Rád s Vámi proberu i přizpůsobení domácího prostředí nebo možnosti kompenzačních pomůcek.

Postup se může individuálně lišit na základě problémů popřípadě samotné diagnózy pacienta. Neváhejte se proto před samotnou návštěvou zeptat na cokoliv, co uznáte za vhodné.

S čím Vám mohu pomoci:

• Chronické a akutní bolesti pohybového aparátu
  • Neurologické obtíže (rehabilitace po CMP, roztroušená skleróza, parézy končetin, paréza lícního nervu)
  • Stavy po operacích a úrazech kloubů, kostí, šlach a svalů
  • Degenerativní a zánětlivá onemocnění pohybového aparátu
  • Skolióza, vadné držení těla
  • Jizvy a pooperační stavy
  • Bolesti hlavy, migrény, závratě
  • Snížená fyzická kondice, rehabilitace pro seniory
  • Cvičení a zvýšení fyzické kondice u částečně nebo plně imobilních pacientů
  • Instruktáž domácího cvičení, přizpůsobení domácího prostředí

Rezervujte si termín